torsdag 9 juni 2011






Jag rensade min garderob i går. Om man säger som så att "den som spar han har"......ja jisses det var på tiden med en utrensning. Man kan få sig ett gott skratt i alla fall*
Hittade faktiskt några "bra att ha kläder" inför semestern (som var lite syftet med utrensningen). Sommarkläderna hamnar gärna långt in och underst, i alla fall i min kaosgarderob:)  
Dessa fina Espadrillos hittade jag. De blir perfekta till semesterresan:)

I dag är det torsdag och ridskoledags. Uteritt är nog tänkt, och då brukar jag få låna en häst och hänga med!


Tenga un buen día!
(ha en fin dag på spanska)

10 kommentarer:

Millas hem sa...

Till dig också Anna! Provade ett par sådana fast ljusrosa i en butik igår...jättesöta!


Kram Camilla

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad härligt att gräva fram lite kläder i garderoben som kommer till användning. Här skulle behöva rensas med men det åker nog till Erikshjälpen

Kram Teres

Livet på Vestergård sa...

Jag fick min garderob ordentligt urrensad när vi bytte sovrum i vår. Tänk så mycket man har i garderoben som man aldrig använder!
Fina skor du hittade :)

dagdrömmar i vitt sa...

Det är ju så befriande när garderoben är rensad och fixad. Man hittar ju lite nytt då ;)
Lycka till på hästen!!
Kramkram / Nettan

rustik charm sa...

Hej Anna.
allt skönt att rensa ur lite. Så man kan fylla på med lite nytt:)
Ha en fin dag.
Kram Kristina

Vintage House sa...

hej
vad skön att rensa hittar ibland sådant som man glömt att man hade
kram
sansdra

Smultronbo sa...

Vilka snygga espandrillos! De blir snygga med att par brunbrända fötter i:-)

Ha en toppendag!
Camilla

Källeboda lantliv sa...

Tänk att det finns flera som jag som sparar i garderoberna ..hi.hi..men jag brukar få skit för det ..men efter ett tag så kommer det alltid till andvändning igen ..eller så blir det ju nytt när man glömt bort det ..kram jeanette..kallebodalantliv..visst var dina skor söta ..

Norregård sa...

Hej!!
Hade likadana för några år sen, snygga:))
Det värsta är om det regnar...då är de inte goa!!
Men det gör det väl inte i Spaninen:))

Kram Malin

LOPPISLIV sa...

Ohhhh Espadrillos = me like :-)) Så mysiga och lite bohemiska sommarskor. Hmmm undrar just om jag inte har ett par gamla kvar här någonstans??? måste rota i tvättstugan....genast :-)) Kram Paula

Related Posts with Thumbnails