onsdag 4 maj 2011

TILL  SALU...


Min gamla charmiga vagn som har några år på nacken är till salu. Korgen är av rotting. Underredet har målats någon gång med det har nu blivit fint slitet.

     

Den har haft en sufflett men den är tyvärr borta, fast jag tycker den är lika fin utan.

    

Vacker som prydnad eller använda som förvaring. Har du en butik så är den fin att lägga saker i.

(pläden ingår ej)

Vagnen finns i Hjo.

Priset är 800 kronor.

Välkommen att höra av dig om du är intresserad till min mailadress i högerkanten.


...och så vill jag säga TACK för era kommentarer om verandan, blir så glad. Har faktiskt bytt ut en sak redan och ställt dit en annan....visar en annan dag.


Kram Anna

19 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå bara så himla underbart fin.Tänk om jag hade bott närmare dej ,Ja då hade jag köpt den med en gång.Fint att samla nallar i typ.Ja det är väl bara låta fantasin flöda.Ha en fin dag Kraaam Rita ♥

Gunillasljusglimtar sa...

Oj vilken fin vagn! Man ska ju ha plats för den tyvärr annars varit roligt! Kramis Gunilla

Millas hem sa...

Supersöt på rätt plats!

Kram till dig!

rustik charm sa...

Hej Anna.
Å den var ju supersöt:)

Så fint du har fixat det på verandan, urmysigt:)
Minns inte om jag frågat dig men ska du till Marie på lördag? Då kanske vi äntligen ses:)
Ha en fin kväll.
Kram Kristina

Anna sa...

Helt ljuvlig :)

Anna

Livet på Vestergård sa...

Underbar!

Trivsamma förändringar sa...

Jättetjusig!

Är på jakt efter en barnvagn, men hade nog tänkt oss en aning modernare variant åt den kommande bebisen hihi

Ha en skön onsdag! Kram Maria

Vita små hjärtan sa...

Hej Anna!!!!
Så underbar vagn!!!!!
Ditt inlägg om verandan är heeelt ljuvligt!
Kram Agnetha

Connys Cottage sa...

very very lovley


greatings send you Conny

Fröken Agnes sa...

Hej Anna!

Så fin den är! Men du har väl redan sålt den förstås :(

Hoppas du får en fin kväll!

Kram Jenny

Norregård sa...

Hej!
Jag hade verkligen velat åka till Marie! Men vi ska bort på kvällen & på bokrelease på söndagen i Växjö för Anna Örnbergs nya bok! Vårt hus är med;o) Men det är ju mest hennes saker, de har lånat "miljön" hos oss! Jättekul så klart...
Var i väg hela förra helgen oxå, vi hinner ingenting! Jag som vill dona i ladan...

Kram Malin

Susanne sa...

Heeeelt underbar ;))
kram susanne

Tulipa sa...

Hej Anna!

Nu har jag äntligen läst och sett reportaget i Lantliv, helt underbart, fantastiskt fint!!! Kan tro att ni är stolta, med all rätt!!! Roligt att ha i framtiden också...

Er glasveranda är to die for, verkligen...drömmer om en sådan, i mitt nästa liv kanske?!

Kram Mariette

Soňa sa...

Je tak nádherný!
Opravdu kouzelný kočárek...
Moc pozdravů,Soňa

Petra-Lantlig Charm sa...

Så underbar vagn! Hade inte tvekat en sekund att köpa den, men platsen finns inte i vårt lilla hem :(.

Önskar dig en god natts sömn!

kram Petra

LOPPISLIV sa...

Ohhh en sån underbar vagn, så himla charmig alltså. Nu har jag läst ikapp här inne hos dig och guuuud så fint det blev på din lilla söta veranda, kan inte se mig mätt!!! Ljuvligt fint Anna. Måste vara härligt att sitta där inne och njuta av vädrets växlingar utanför, ser så rofyllt ut, din styling blev toppenbra!!! Kraaaam Paula

LantlivsAnette sa...

Åhh så underbart fin vagn..den får du sålt i ett nafs, kanske den redan är såld ??
Såå fint du har det i verandan..man njuter..jag längtar tills jag kan börja städa o feja i min veranda, det är så kallt ännu..
Kraaam Anette

Frøken Anker sa...

Den var flot. Er den solgt. Hvor gammel er den?

Hav en dejlig dag

Elin sa...

precis en sån som jag vill ha :) synd att den redan är såld!

Related Posts with Thumbnails