torsdag 6 januari 2011

En bukett tulpaner till er!
Ni är för snälla, tack för era ord som ni skriver. Blir så glad och tacksam över dem! Har dock dåligt samvete att jag inte hinner att vara lika "aktiv" tillbaka. Hoppas ni har överseende med det:)



Årets första tulpanbukett har kommit hem. Står på bordet i min kanna jag köpte hos Marie.

 


I går kom hyllorna upp över skänken i köket. Tänk vad kul några hyllor är, eller hur?
Vi valde enkla hyllor som vi har förut i köket.


Vi blev så nöjda och så här ser det ut just nu:)
Det ska komma upp krokar under den nedersta hyllan som det ska hänga muggar.
Fick två fina muggar av dottern i julklapp som vi ska köpa fler av och hänga upp i en rad.



27 kommentarer:

Unknown sa...

Vad härligt med tulpaner, vårkänslor!
Jätte fint med hyllorna och kommer bli kanon med kopparna kan jag tänka mig.

Ha en bra dag,
kram Catta

Fröken Agnes sa...

Hej!

Åh, vad fint det blev med hyllorna! Det blir så dekorativt och levande med hyllor.Tulpaner är alldeles ljuvliga vårblommor, kan behövas när snön öser ner :)

Kram Jenny

Camilla sa...

Det blev superfint! :)

hällkulla sa...

Hej Anna!

Super fina tulpaner samt hyllor!!
Jag känner igen din glädje i att få upp nya hyllor på väggen!! Man blir så glad samt får nya möjlighet att förändra rummet med att variera vad man har uppsatt i hyllorna!!

Ha en fin dag!
Kram
av en som väntar på att få hem sina beställda hyllor, som dessutom är handgjorda av en äldre dam(dryga80år)!! Imponerade el hur?

fröken knopp sa...

Halloj i snökaoset vännen...
Tur att man kan ha lite vår inomhus, eller hur??
Här njuter vi av ranunklar i mängder...mm...

Så fint det blev med hyllorna, o visst kan de ge en lycka.. Jag bara älskar plåtburken på översta hyllan, om du tröttnar, så tänk på mig..:)

Tack för dina hjälpsama ord på mailen här om dagen...tar taksamt emot alla tips o råd vi kan få..:)

Varmaste Kramarna Elin

Dessie sa...

Ja så länge du forsätter att mata mig med så här fina bilder så kan jag vara hur överseende som helst!! *fniss*

Ha en skön dag.

Kram Dessie

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint visst blir det vackert med öppna vita hyllor!
Önskar dig en fin eftermiddag!
Kram/Lena

Margareta sa...

Så bra det blev!!!Ser ut som allt passar ihop och då är det väl som det ska.Riktigt hemtrevligt.

Ha det bra!
Kram Margareta

Millygarden sa...

Ja visst är det härligt med årets första tulpaner...dom njuter man extra mycket!

Kram Marina

Lilla Blanka sa...

Hej goa Anna!

Det blev jättebra med hyllorna, så himla fint med allt vitt porslin! Kommer bli jättebra med krokarna och muggarna också.

Jättefin emaljkanna du köpt av Marie ♥
Kram
Mia

Bonjade sa...

Love your kitchen with the white...and I love of course ;) your tulips.
Fine evening

Norregård sa...

Hej!!
Superfint!!! Flera hyllor att pimpa på;o)

Hade röda & vita tulpaner på julbordet nu längtar jag efter fler!!
Kram Malin

Smultron på ett strå sa...

Vad fint du har det. Det är väl en förmån att få möjlighet att "tanka" inspiration hos alla duktiga och inspirerande bloggare! Att hinna kommentera hos alla går ju lite i vågor, ibland hinner man mer och ibland inte alls, så är det helt enkelt. Ha en fortsatt skön helg//kram maria

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Såå snyggt! Härlig helhet..och du, Tack för tulpanerna!! ;)

Ha en mysig kväll! Kramis Sanne!!

Drömmar och Verklighet sa...

Visst är hyllor roliga :) Kram Anna

Lantligt i smultronbacken sa...

Härligt med första tulpanbuketten. Så spräda och våriga. Jag fick en röd bukett av mamma igår, de vita var slut sa hon. Gulligt!

Fint med hyllor, våra två är jag så nöjd med i köket

Kram Teres

Anonym sa...

Hej Anna!

Så underbart med vita tullpaner! Vårigt och fint.

Kram Linda

Vita huset 28 sa...

Va härligt med de första tulpanerna.

Det blev verkligen såå fint med hyllorna över skänken. Ser fram emot bilder på muggarna nu.
Ha en skön kväll
Kram Camilla

Vita rosor och förgätmigej sa...

Ruskigt fint hus ni har! Förstår om du trivs som fisken i vattnet i ditt vita hus ;0). Skulle kunna begå mord för den vackra verandan du har men den som väntar på något gott... Får se om fransviftande och bedjande blickar får mannen att ta tag i det där i vår. Annars får man väll sätta igång själv... vore ju inte första gången det händer! :0)

Kram/ Anna

Hagagård sa...

Hej!! Härligt med tulpaner..Vår känslorna är väll lite tidigt..Med allt det vita ute..
Har precis varit ute med barnen och åkt lite pulka..Jag älskar det här..Din blogg är såå mysig..
kram/Helen

Vintage House sa...

Hej
Det blev super fint...
härligt med tulpaner,,,
kram
sandra

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Jag säger bara OJ vilket fint hem du har! Tack för att jag fick titta in.
Ha de gott//Marie

vita drömmar och svarta tassar sa...

Så underbar blogg du har! jag fick sådan inspiration med den vita penslen.....

Ha en bra dag!
kram wivi

hemma hos lilla mej sa...

Så härligt med tullisar bara älskar dom.Hyllorna blev kanonsnyggt.Ha en mysig fredag Kram Rita ♥

LOPPISLIV sa...

Det blev ju hur snyggt som helst med hyllorna över nya skåpet, och så fina saker du har både på skåpet och hyllorna...Ögongodis....såååå fiiint!!! Blir nog toppenfint med krokar och muggar hängandes också. Kraaaam Paula ( oj vad inspiration jag fick nu...hihii tack Anna för din härliga blogg)

Jenny sa...

Hej Anna!
Vad fint det blev! Jag har också satt upp hyllor rätt nyligen, det blir liksom mer bebott då ;)
Kram Jenny

Annas Vita Rum sa...

Ser en likadan kvarn som jag hade, ja hade för den slängde jag bort för något år sedan. Ångrar mig nu. Skönt att höra att du också har det stökigt ibland, det ser ju alltid så himla fint ut hos dig! Ha nu en riktigt härlig helg!
AnnAnna

Related Posts with Thumbnails