lördag 4 december 2010



Vinnaren är dragen!
Hej alla läsare. Hoppas det är bra och att ni inte stressar. Hur har ni det med stressen? Såg i morse på stressdoktorn som menade på att det är vi som skapar stressen. Så klart är det så. Vi gör våra egna val i livet. I bland inte de bästa. Försöker hela tiden hantera så jag inte blir stressad, går sådär....

Nu till vinnaren av min tävling. Det blev Margareta med bloggen Fållorna

Ett stort grattis till dig!

Maila mig din adress så kommer julstrumpan och julkorten på posten.
Tack alla ni som var med och tack Maria från Country by mail som har sponsrat vinsterna!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!

Håller med dig och stressdoktorn. Visst är det vi själva, med våra krav, som skapar stressen. Ibland blir jag så frustrerad på mig själv, då jag inte förmår mig att leva i nuet.

Fin bild du visar idag!

Kram Linda

Mitt hvite hus sa...

Heisan anna..

her er inget stress for julen..jeg er snart på veg til Praha og skla nyte noen førjulsdager der..


så vakkert bilde..

og grattis til den heldige vinneren..

Ønsker deg en fin og koselig adventshelg..

klemmer =))

Margareta sa...

Hej Anna!
Så glad jag blev för denna vinst!!!!Tack!!!!

Något man behöver tänka på varje dag att inte låta stressen ta över.Lättare sagt än gjort.
Nu ska jag vila middag med ett leende på läpparna.Jag har ju vunnit....

Ha en fin helg!
Kram Margareta

. sa...

Stress klarar jag inte av alls numera. Låg så nära gränsen för utbrändhet. Har fått lära mig att ta det lugnt.

Så vackra bilder du tar! Njuter av dem i fulla drag./Camilla

rustik charm sa...

Hej vännen.

Grattis till vinnaren:)

Usch ja, det där med stress. Känns som om det finns så mycket krav på en därute i samhället men det är ju egentligen en själv som sätter gränserna och vet hur mycket man klarar av. Men det är svårt...

Vart en sväng till Marie idag, en kortis bara. Själv?

Ha en trevlig kväll.
Kram Kristina

Norregård sa...

Hej!!!
Grattis till goa Margareta!!!!

Visst är det lätt att bli uppstressad, särskilt i dessa tider....
Kram Malin

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ja det där med att inte stressa är mycket svårt. Försöker lära mig det just nu......
Ha det gott!
Stor Kram Annelie ♥

Susi sa...

Hej Anna...
your pictures are very very nice.. I love your home soooo much..
a very nice adventsunday
Susi from Germany

Hanna sa...

Så jul fint du har det.
kram
hanna

Lantligt i smultronbacken sa...

Stressen är nog min värsta fiende tyvärr och jag försöker verkligen men det är inte lätt när kroppen kämpar åt annat håll ibland. Svårt det där.

Kram

♥ Fyra årstider sa...

Ingen stress i sikte:)
Kram Lotta

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!
Vad fina bilder igen...
Och vi hade inte tur i din utlottning.
Tycker du att jak kan ha den bilden?
Minska lite?
Hur blir det idag?
Kram Sirpa

Related Posts with Thumbnails